Obchod
Sestavení obchodního business plánu
Úspěch v obchodě začíná sestavením realistického obchodního business plánu.
Detail
Obchodník jako hybatel děje
Obchodník ve firmě funguje jako nepokoj v hodinkách. Roztáčí všechna ostatní kolečka ve firemním soukolí.
Detail
Online školení: Obchodní prezentace online
V kurzu řekneme a procvičíme prakticky, jak vést obchodní prezentaci s klientem v online prostředí.
Detail
Total cost of ownership
Pořizovací cena je jen vrcholem ledovce. Celkové náklady, které souvisí s provozem produktu (či služby) za dobu životnosti jsou mnohem vyšší.
Detail
Úspěšné vyjednávání
O uzavření obchodu může rozhodnout pár minut jednání. Záleží na tom, jak je obchodník zvládne. Mnohaměsíční úsilí se buď zúročí nebo přijde vniveč.
Detail
Telefonní akvizice B2B klientů
V segmentu B2B máte jistým způsobem omezený počet potenciálních obchodních partnerů. Je proto důležité co nejlépe „zabodovat“ v každém telefonátu.
Detail
Obchodník v roli poradce
Klasické nabízení zboží či služeb je „out". Klienti očekávají odborníka, který se dokáže vcítit do jejich situace a pomůže jim nalézt nejlepší řešení.
Detail