Úspěšné vyjednávání
O výsledku mnohaměsíční práce může rozhodnout pár minut jednání. Záleží na tom, jak je obchodník zvládne. V konkurenčním prostředí rozhoduje ne jen to, co děláte, ale především, jak to prodáte. Vyjednávání je ovšem přirozenou součástí práce každého manažera, ale i pracovníků v klientské péči, servisních odděleních, nákupu či v útvarech kontroly a kvality.
Obsah tréninku "Úspěšné vyjednávání"
- Poziční vs. principiální vyjednávání
- Faktory ovlivňující výsledek obchodního jednání - moc, informace, čas, stres
- Test vašich osobních negociačních předpokladů
- Nejčastější používané taktické tahy při vyjednávání
- Co o nás během jednání prozrazuje naše řeč těla?
Délka
Jedno- až dvoudenní trénink. Je vhodné ho zkombinovat s těmito souvisejícími tématy:
Jak jednat s různými lidmi v práci i životě
Tréninkový den je postaven tak, že se v něm střídají prvky školení (výkladu), workshopu a skupinové diskuze (které argumenty v jednání použít a kdy, rozbor obchodních případů z praxe a sdílení best practice) a tréninku (zkoušíme vyjednávací taktiky v rolových hrách „prodávající - kupující").