Total cost of ownership

Koncept prodeje výrobků s vysokou pořizovací cenou

Pokud platí, že vaše výrobky či služby jsou v rámci konkurence nejdražší, musíte používat argumentaci založenou na konceptu „total cost of ownership". Typické je to pro prodej strojů, zařízení, celků, ale i HW/ SW, spotřebního zboží či služeb s vysokou přidanou hodnotou. Pořizovací cena je jen vrcholem ledovce. Celkové náklady, které souvisí s provozem produktu (či služby) za dobu životnosti jsou mnohem vyšší.

To musí vaši obchodníci s přehledem a jistotou vysvětlit vašim klientům. Jinak bude konkurence vždycky „levnější"!

Leták Total Cost of Ownership

Obsah tréninku Total cost of ownership cílí na tyto oblasti

  • Jaká je nákupní motivace Vašich klientů?
  • Průběh rozhodovacího procesu
  • Účastníci rozhodování a „stakeholdeři"
  • Koncept „Total cost of ownership"
  • Jak vystavět argumentaci podle TCO přístupu
  • Simulace a nácvik prodejní argumentace

Délka

jedno či dvoudenní kurz

Je vhodné ho zkombinovat s těmito tématy dalších školení:

Úspěšné vyjednávání

Zvládání námitek 

 Prezentační pětiboj

 iceberg total cost

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com