Ownership a proaktivní přístup
Motto: „Ownership je proces přijetí zodpovědnosti za vyřešení problému"
Máte definované rozdělení úkolů mezi týmy. Přesto přichází požadavky klientů, které nepatří „nikomu" nebo patří někam „mezi". V takové chvíli potřebujete, aby se záležitosti někdo aktivně ujal, a ve spolupráci s ostatními ji dovedl do konce.
Nejhorší, co se může stát, je, že si záležitost začnou přehazovat zaměstnanci mezi sebou, protože "jim" nepatří. Nebo zůstane neřešená, protože se o ni nikdo nepostará, "nikoho" to není.
Cílová skupina: Kurz je zaměřen především na vedoucí pracovníky na všech úrovních. Je vhodný pro vedoucí všech týmů ve firmě, které se více nebo méně zapojují do řešení klientských záležitostí.
Leták Ownership a proaktivní přístup
Obsah školení Ownership:
Očekávání klientů, princip ownershipu
Nároky klientů, co je standard a co je nadstandard v péči
Definice ownershipu jako přijetí zodpovědnosti za vyřešení problému či situace klienta
Jak sdělit myšlenky ownershipu svému týmu
Typické negativní reakce zaměstnanců a jak je řešit
Vedení týmu k myšlence ownershipu
Jaké jsou benefity proaktivní komunikace při řešení klientských záležitostí
Zpětná vazba, pochvala a výtka při vedení lidí k proaktivnímu přístupu
Reakce na nežádoucí chování: cílený rozhovor s pracovníkem a zjištění příčiny
Délka kurzu: 1 den
Počet účastníků: 12 osob
Rovněž by vás mohlo zajímat toto školení:
Koučovací dovednosti pro manažery
Školení Jak jednat s různými lidmi
Ownership znamená převzetí zodpovědnosti.