Servisní technik jako reprezentant firmy
Servisní technik je neviditelným velvyslancem každé firmy. Jezdí udělat práci ke klientům a většinou to znamená vyřešit nějaký problém, který nastal. Zákazníci mají vysoké nároky a očekávají, že servisní technik udělá svou práci rychle, perfektně a že nebudou nic platit. Přitom bedlivě sledují, jak s nimi technik jedná, jak mluví i jak vypadá. Servisní technik musí být tedy nejen expert ve svém oboru, ale i dobrý komunikátor a diplomat.
Leták Servisní technik jako reprezentant firmy
Obsah kurzu pro vaši firmu upravíme podle vaší specifické situace a potřeby vaší společnosti.
Obsah kurzu:
- Standardy vystupování u zákazníka
- Čeho si zákazník všímá a co od technika očekává
- Prezentace dodaného řešení nebo servisního postupu pozitivním způsobem
- Jak přijímat kritiku ze strany zákazníka při odstraňování závad
- Jak se bránit neoprávněné kritice
- Asertivita jako prevence konfliktních situací
- Výchova uživatelů k správnému postupu při užívání zařízení
- Vyhledávání příležitostí pro další zakázky, spolupráce s obchodním úsekem
Počet účastníků kurzu ve skupině: max. 14 osob
Doporučená délka kurzu: 1 den
Mohlo by vás rovněž zajímat
školení Jak jednat s různými lidmi