Cílené manažerské rozhovory se zaměstnanci
V řízení lidí platí: Kdo se ptá, vede. Mnozí vedoucí mají pocit, že se členy týmu mluví hodně. Často však vedoucí mluví na lidi, ne s lidmi. Vysílají informace, ale nepřijímají nic zpět.
Dalším fenoménem doby je, že osobní rozhovor dvou lidí je nahrazen posíláním vzkazů na chatech, v lepším případě online meetingem. Aby ne, když 3 dny v týdnu děláme z domu.
Mluvit s lidmi znamená ptát se jich a poslouchat, co skutečně říkají. Skrze otázky může dobrý vedoucí pochopit lépe realitu ve svém týmu. Prostřednictvím otázek manažer zjistí, jak členové týmu smýšlejí, co jim skutečně vadí, co potřebují a čím je může motivovat k vyšším výkonům.
Leták ke kurzu Cílené manažerské rozhovory
OBSAH:
Podstata cíleného rozhovoru: něco nového se dozvědět
Rozdíl slyšet-poslouchat-naslouchat
Dovednost klást otevřené otázky (Co? Jak? Jaký? Proč?)
Umění soustředit se na rozhovor (být právě teď a právě tady)
Procvičování naslouchání a kladení otázek na případech z praxe:
- Rozhovor s pracovníkem, který se nezapojuje aktivně do plnění úkolů týmu
- Rozhovor s pracovnicí, která se projevuje negativisticky
- Další varianty připravíme podle situací, které řeší vaši vedoucí
KOMU JE KURZ URČEN:
všem typům vedoucích, od úrovně mistrů a vedoucích týmů, přes vedoucí oddělení, projektových týmů až po nejvyšší management. Troufnou si top manažeři jít do kurzu o naslouchání?
DÉLKA ŠKOLENÍ: 1 den
VELIKOST SKUPINY:
do 10 osob
INFORMACE
-
Autor:
Ing. Dušan Jílek -
Publikováno:
30.12.2022 -
Název:
Cílené manažerské rozhovory