Vybalancování práce a života v časech home officE
(Lze provést i jako ONLINE ŠKOLENÍ)
V rámci opatření proti šíření koronaviru se práce z domu, tzv. home office, stal běžnou realitou pro všechny pracovní pozice, které mohou tímto způsobem fungovat.
Jak nejlépe vyvážit práci a osobní život při práci z domu je téma našeho kurzu. Mnohdy nevíme, kdy s prací přestat? Jindy nás rozptyluje od práce tisíc a jedna maličkost – neumyté nádobí, nezalité květiny apod.
Kurz přináší nápady, inspiraci a tipy pro zorganizování práce a života na home office.
Leták ke kurzu Vybalancování práce a života v časech home office ke stažení
OBSAH školení Vybalancování práce a života:
- Tři pilíře našeho života - práce, rodina, hobby
- Pilíř práce
- Specifika práce z domu
- Vytvoření a nastavení pracovního místa na home office
- „Pasti“ práce doma a jak je překonat
- Sebeorganizace, denní plán a rutiny
- Pilíř rodina
- Pilíř volný čas, hobby
- Zvládání stresu
POUŽITÁ METODA:
1) prezenční školení
nebo
2) online školení vedené na živo lektorem s aktivním zapojováním účastníků
- Účastníci jsou dotazování a žádáni o jejich názor a zpětnou vazbu k probíraným kapitolám
- Účastníci sdílí svou nejlepší praxi a zkušenosti
- Účastníci mají po celou dobu zapojené kamery
PROSTŘEDÍ, PLATFORMA:
Online školení probíhá na Zoomu. Účastníci dostanou od lektora (prostřednictvím HR) pozvánku s webovým linkem.
Po prokliknutí a odkliknutí volby „Připojit se zvukem z počítače“ (Join with computer audio) jsou vpuštěni lektorem do školicí místnost.
TECHNICKÉ POŽADAVKY NA ÚČASTNÍKY:
Každý účastník pracuje na svém vlastním počítači nebo notebooku, má připojení k internetu, funkční web kameru, mikrofon a sluchátka (aby nerušil okolí).
Délka:
1 den
POČET ÚČASTNÍKŮ:
Prezenční školení max. 12 osob
Online školení max. 8 osob
TIP NA KNIHU: Jak to mám všechno stihnout