Pozor, přichází zákazník!

Pozor, přichází zákazník!

AUTOR DUŠAN JÍLEK

MANUáL PRO ZLEPŠENÍ KOMUNIKACE a prodejních dovedností PROdavačů

určeno pro specializované, značkové, firemní nebo podnikové prodejny a butiky

Datum vydání: 27. 2. 2023

ISBN: 978-80-7568-614-5

Doporučená prodejní cena: 308,- Kč (vč. DPH)

AKČNÍ SLEVA -10%. SLEVA PLATÍ PŘI OBJEDNÁNÍ NA TOMTO WEBU. CENA KNIHY SE SLEVOU JE 277,- Kč (vč. DPH) + balné 20,- Kč + poštovné za prioritní psaní.

Akce platí do 30. 06. 2024 nebo do vyprodání zásob.

 

Pro získání knihy s akční slevou za 277,- Kč objednávejte na e-mailové adrese info(at)dusanjilek.cz 

Obálka Pozor přichází zákazník.PNG

 

Ukázka z knihy ke stažení

PROČ VŮBEC KNIHA VYCHÁZÍ?

Odborní prodavači dnes z prodejen mizí. Personál se proměňuje v „doplňovače“ nebo „výdejce“. Supermarkety se již mění v naprosté samoobsluhy. Zákazníci si zboží v prodejně vyhledají, naberou, naváží a na pokladně si ho sami namarkují a zaplatí.

Nad klasickým maloobchodem visí jako Damoklův meč konkurence v podobě e-shopů.

Přesto jsou stále obchody, kde jsou potřeba skuteční odborně školení prodavači a prodavačky. Jako zákazníci vyhledáváme odbornou obsluhu v různých specializovaných obchodech (hobby markety, sportovní potřeby, elektro, stavebniny a jiné).

Odborně školené prodavače očekáváme také ve značkových obchodech, ve firemních či podnikových prodejnách a v prodejnách butikového typu, které jsou založeny na osobní obsluze spojené s poradenstvím.

Kniha je o to aktuálnější, že klesají obraty maloobchodu v důsledku hospodářské recese. To znamená, že prodavači musí být v práci - při prodávání - aktivnější. Lidé mají peníze. Jen váhají a pečlivě zvažují, zda a za co je vydají. O to důležitější je, aby se obsluha v prodejnách věnovala každému, kdo do obchodu vejde a nenechala ho jen tak "projít". Prodavači POZOR, PŘICHÁZÍ ZÁKAZNÍK! 

 

POUŽITÍ KNIHY JAKO PODKLADU PRO VÝCVIK PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ 

Text knihy je směrovaný na obsluhující personál. V praxi tento manuál použijete jako školicí návod pro zaučení prodavačů-nováčků.

Nabídne vám konkrétní situace pro zlepšení prodejních dovedností u stálého prodejního personálu na prodejně.

Je to vemi dobré pomůcka pro práci vedoucích prodejen, area manažerů nebo interních lektorů a školitelů.

 

 

V KNIze naleznete MIMO JINÉ tyto kapitoly

  • Pozitivní první dojem

  • Navázání kontaktu se zákazníkem

  • Prodavač v roli poradce

  • Psychologie rozhodování zákazníků

  • Jak sdělit cenu

  • Překonání námitek

  • Cross-selling

  • Upselling

  • Nejčastější nákupní signály

  • Základy merchandisingu

Kniha má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovišti. 

INFORMACE

  • Autor:

    Ing. Dušan Jílek
  • Publikováno:

    21.2.2023
  • Název:

    Pozor, přichází zákazník!

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com