Pozor, přichází zákazník!
AUTOR DUŠAN JÍLEK
MANUáL PRO ZLEPŠENÍ KOMUNIKACE a prodejních dovedností PROdavačů
určeno pro specializované, značkové, firemní nebo podnikové prodejny a butiky
Datum vydání: 27. 2. 2023
ISBN: 978-80-7568-614-5
Doporučená prodejní cena: 308,- Kč (vč. DPH)
AKČNÍ SLEVA -10%. SLEVA PLATÍ PŘI OBJEDNÁNÍ NA TOMTO WEBU. CENA KNIHY SE SLEVOU JE 277,- Kč (vč. DPH) + balné 20,- Kč + poštovné za prioritní psaní.
Akce platí do 30. 06. 2024 nebo do vyprodání zásob.
Pro získání knihy s akční slevou za 277,- Kč objednávejte na e-mailové adrese info(at)dusanjilek.cz
PROČ VŮBEC KNIHA VYCHÁZÍ?
Odborní prodavači dnes z prodejen mizí. Personál se proměňuje v „doplňovače“ nebo „výdejce“. Supermarkety se již mění v naprosté samoobsluhy. Zákazníci si zboží v prodejně vyhledají, naberou, naváží a na pokladně si ho sami namarkují a zaplatí.
Nad klasickým maloobchodem visí jako Damoklův meč konkurence v podobě e-shopů.
Přesto jsou stále obchody, kde jsou potřeba skuteční odborně školení prodavači a prodavačky. Jako zákazníci vyhledáváme odbornou obsluhu v různých specializovaných obchodech (hobby markety, sportovní potřeby, elektro, stavebniny a jiné).
Odborně školené prodavače očekáváme také ve značkových obchodech, ve firemních či podnikových prodejnách a v prodejnách butikového typu, které jsou založeny na osobní obsluze spojené s poradenstvím.
Kniha je o to aktuálnější, že klesají obraty maloobchodu v důsledku hospodářské recese. To znamená, že prodavači musí být v práci - při prodávání - aktivnější. Lidé mají peníze. Jen váhají a pečlivě zvažují, zda a za co je vydají. O to důležitější je, aby se obsluha v prodejnách věnovala každému, kdo do obchodu vejde a nenechala ho jen tak "projít". Prodavači POZOR, PŘICHÁZÍ ZÁKAZNÍK!
POUŽITÍ KNIHY JAKO PODKLADU PRO VÝCVIK PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ
Text knihy je směrovaný na obsluhující personál. V praxi tento manuál použijete jako školicí návod pro zaučení prodavačů-nováčků.
Nabídne vám konkrétní situace pro zlepšení prodejních dovedností u stálého prodejního personálu na prodejně.
Je to vemi dobré pomůcka pro práci vedoucích prodejen, area manažerů nebo interních lektorů a školitelů.
V KNIze naleznete MIMO JINÉ tyto kapitoly
-
Pozitivní první dojem
-
Navázání kontaktu se zákazníkem
-
Prodavač v roli poradce
-
Psychologie rozhodování zákazníků
-
Jak sdělit cenu
-
Překonání námitek
-
Cross-selling
-
Upselling
-
Nejčastější nákupní signály
-
Základy merchandisingu
Kniha má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovišti.
INFORMACE
-
Autor:
Ing. Dušan Jílek -
Publikováno:
21.2.2023 -
Název:
Pozor, přichází zákazník!