Obchodník jako hybatel děje

 

Obchodní oddělení je srdcem každé firmy. Pumpuje do firmy nové zakázky, jako srdce pumpuje do těla čerstvou krev. Nové zakázky zajišťují fungování a budoucí přežití firmy.

Práce obchodníka znamená, že musí důsledně dohlížet nad průběhem celého obchodního případu. Od sjednání zakázky se zákazníkem přes výrobu až po doručení a montáž či zprovoznění výrobku u klienta.

Tento cyklus se nikde nesmí zadrhnout. Proto obchodník musí fungovat jako hybatel děje, u zákazníka i ve vlastní firmě.

 

Obsah kurzu:

 

DEN 1 Zlepšení našeho tradičního obchodu

  • Systematický přístup k obchodním aktivitám
  • Co znamená proaktivní vedení obchodních případů – nečekat, až…
  • Cílená a účinná argumentace ve prospěch našich produktů
  • Způsoby ovlivňování rozhodovacích procesů u našich klientů

 

DEN 2 Jak získávat nový obchod  

  • Prodejní technika SPIN
  • Jak provádíme upselling a cross-selling
  • Nové (netradiční) oblasti prodeje – komu, co a proč chceme prodávat?
  • Sales pitch – první oslovení

Doporučená velikost skupiny: max. 10 osob

Doporučená délka: 2 školicí dny a možný následný 1 den follow-up s odstupem  30 dní

 

© All rights reserved Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com